Romerovy střípky z historie Dooma

U příležitosti jednadvacátých narozenin famózního Dooma zapátral John Romero v archivech a podělil se se světem o raritní a dosud neviděné podklady z vývoje. Mrkněte, jak mohlo vypadat BFG, jakými útoky nás mohl trápit Spiderdemon a jak si na nás mohl otvevírat držku Pinky :)

Osobně mě zaujala drobnost související s tajnými levely - esesesák v EGA barevné paletě, pozůstatek z raného stadia vývoje Wolfensteina 3D. Vzhledem k tomu, že jsem nedávno věnoval čas Catacomb 3-D, dokážu si představit, jak by výsledek asi vypadal. A buďme rádi za finální VGA, tohle vypadá spíš jako sprite z Indiana Jones and the Last Crusade.

A řeknu vám, Spiderdemon je asi nejhnusnější potvora, kterou kdy kdo do FPS akce vymyslel. Hnus. Cyberdemon je proti němu plyšový mazlík.

P.S.: Někdo dnes / zítra na Doom bitku? Zdaemon Launcher mám stále v pohotovosti! ;) Jstem trochu zrezlý, ale pár fragů ještě rozdat zvládnu.


Komentáře k:
"Romerovy střípky z historie Dooma"

  • Neny napsal:

    JO ! To je Článek ! :-) Napsal jsi to sám, nebo po mé reakci na fóru ?
    Jinak DOOMa dáme, taky mám ZDaemon pořád v pohotovosti :-)