Zcela nová dimenze elektronické zábavy!

Varování: článek je off-topic, není o starých hrách! ;) Běžný staroherní provoz bude pokračovat o víkendu, mám tu nafocenou krabici adventury Discworld :)


Sedl jsem si loni touhle dobou k PC, jako to ostatně dělám každý den, a asi posté mě napadlo, že bych udělal tuhletu... hru! Poučen nezdary mých předchozích projektů, ať už jde o gamebook v CPC basicu, epickou adventuru v AGS, nebo klon hry Atlantis spatlaný ve Scirra Construct 2, jsem se dovtípil, že musí jít o něco ultra jednoduchého.

Strašlivě, přidrzle, nečistě a komicky jednoduchého. Jinak to nikdy nedodělám. Obrátil jsem se proto s nadějí na technologie, které používám denně, a které mi zajišťují přežití (chléb, sůl a pivo... a kafe), tedy HTML / CSS / JavaScript, a začal jsem "tvořit".

Původně mělo jít o hru spustitelnou v prohlížeči, ale napadlo mě, že s dnešními možnostmi přeci musí být možné to nějak obalit a vytvořit z toho aplikaci pro Android. A taky že ano, vývojové prostřední Intel XDK je přesně to, co jsem hledal. Ve volných chvilkách, přes neustálé ukládání projektu k ledu, jeho následném oživování a lepení strašidelně neefektivního kódu, jsem se nakonec propracoval k ťupkám.

tupky-02

TUPKY jsou velejednoduchá hříčka testující vaše reflexy. Prostě ťukáte na barevné koule, které se objevují na obrazovce, a snažíte se vydržet co nejdéle - koule se postupem času zmenšují a objevují častěji, hra je tedy těžší a těžší, až je úplně nejtěžší (můj osobák je někde kolem 300). Po skončení hry můžete dosažené skóre odeslat do high-score tabulky.

Říct si za něco podobného dolar je samozřejmě výsměch, ale níž mi Google jít nedovolí, a kdo ví, třeba si to sem tam nějaký ten zbloudilec koupí :) Kdyby mi třeba někdo chtěl udělat radost... ;)

Btw. už dělám na další pecce, tentokrát půjde nejen o rychlost, ale i o bystrost. Tak mi držte palce!

Komentáře k:
"Zcela nová dimenze elektronické zábavy!"

Přidej komentář (přihlášení / registrace)

(Komentáře s více jak 2 odkazy musí počkat na schválení.)