Jak jsem místo deskovky koupil kulové a zůstal rozladěn

Výkřik do tmy, pokud jste přišli kvůli starým hrám, ani to nečtěte dál.

Chtěli jsem si se ženou k Vánocům udělat radost a koupit rozšíření pro Star Trek: Catan. V nabídce ho měl jediný český shop s fantazijní tematikou, předpokládaná doba dodání 14 dní nebyla nic, co bych nepřenesl přes srdce. Objednal jsem, zaplatil jsem a doufal, že nejpozději po Novém roce kostky znovu zachrastí o stůl a já se opět vydám vstříc nebezpečným hlubinám nehostinného vesmíru.

Žel, po několika dnech jsem obdržel zprávu, že deskovka je definitivně nedostupná, tedy nebude. Inu, stane se, i když by to tedy chtělo nějaký sofistikovanější způsob ověřování dostupnosti, než čekání na prvního zákazníka, který si produkt bude chtít koupit. Samozřejmě mi bylo nabídnuto vrácení peněz na účet, popř. výběr náhradního produktu. Potud vše v dokonalém pořádku.

Tak jsem sedl k nabídce a po chvilce hledání má volba padla na jinou deskovku, Zaklínače. Hodnocení skvělá, knížky jsem četl, ideální náhrada. Cena byla sice o pár stovek vyšší, než u onoho Star Treku, ale samozřejmě rád doplatím. Jenže koukám, že v jiných obchodech, dokonce i na té prokleté Alze, je cena o kus nižší. Alza má hru za rovný tisíc, tento obchod za cca 1060, nejlevněji se dá sehnat za 944.

Hele, já vím, že jde o drobné, ale prostě jsem doufal, že když už jsem měl smůlu s tím Star Trekem, tak malá sleva, která by v ideálním případě dorovnala aspoň tu Alzu, by nebyla od věci. Protože z principu, pardon, že tamto nevyšlo, spokojený zákazník, vyjdeme vstříc a tak vůbec. Jaké bylo moje zklamání, když jsem byl odpálkován s tím, že marže je méně než 10%, a že sleva žádná nebude.

A teď se bez legrace ptám vás, drazí čtenáři. To byl můj požadavek tak dokonale mimo? Nebo druhé straně zůstalo umění obchodu zahaleno mlhou nepoznání? Já bych vzal i dvacku, pořád bych měl pocit, že se někdo snaží. A že někoho mrzí, že původní ten produkt nebyl schopen dodat. Ale takhle... nebyl to můj první obchod na daném shopu, ale obávám se, že byl poslední. Snad leda když mi vmetete do tváře, že jsem pí*us, co se hádá o koruny, tak bych to stanovisko možná přehodnotil :)

Komentáře k:
"Jak jsem místo deskovky koupil kulové a zůstal rozladěn"

  • Luke_Skwlkr napsal:

    Rad bych si precetl to odpalkovani. Ono je to tezko. Kazdy z neceho musi zit a internetove obchody jsou nejvetsi zlo! Presel jsem kvuli nich na system kdysi z produktu 5tkc a 5tkc prace, dnes produkt cca 1tkc a 9tkc prace a ted si vem ze ten clovek ma trebas kamenny obchod a tu hru koupil na sklad za 1010kc, vedom si ceny na internetu sel s cenou na zisk 50kc
    kdyz doslo u dodavatele ke slevneni a co by mel delat? Jeste jedna podstatna vec je ta, ze spoustu eshopu funguje systemem ze lojza ktery dela trebas na sachte si udela eshop ktery mu kompletne obstarava velkosklad a on si pouze nastavi kolich procent chce pridat k jeho nakupni cene. Tudiz lojza bere 20ku k te si prijde mesicne na 2000 protoze prodava veci se ziskem 50kc na zasilce a je spokojeny, bohuzel obchodnici kteri se zivi pouze prodejem jsou uplne v ( . ) sam jsem zvedavy jak dlouho tento system zustane nastoleny, protoze s takovou kamenne obchody zachvili zaniknou.

    Kazdopadne rozumim tomu, ze v ramci nejake kompenzaci asi ustoupit mohli. Ja bezne kdyz se tusi ze z nejake malickosti by mohla byt celodenni nebo i tydenni prace delam servis za cestovne.

  • Luke_Skwlkr napsal:

    Rad bych jeste dodal, ze pokud ma danny obchod kamennou prodejnu, 2 zamestnance tak mesicni naklady bez problemu presahnou 100 000. A sam si spocitej za kolik penez musi kazdy mesic prodat sve zbozi aby vydelal na mzdy, najem, sluzby …

    • Sledge napsal:

      Je to e-shop, kamennou prodejnu nemají. A já po nich samozřejmě nechtěl cenu pod nákupku, jen bych čekal trochu obchodního ducha a drobný ústupek v zájmu spokojenosti zákazníka :) Pokud mají marži 9%, se slevou ve výši dvaceti korun by pořád něco vydělali. A já bych zapomněl, že mě naštvali tím Star Trekem :) Takhle nemají nic. O to mi jde. Přijde mi to divné a obchodně řekněme impotentní :)

  • RetroSova napsal:

    Internetovy obchod je najvacsie zlo ktore stahuje dole najma zakaznika lebo co ma z toho ze si musi sadnut za pocitac a tam nakupovat.A ze internet je socialny ked vas nuti cumet dobedny.
    Ten obchodnik je fakt curak ked ti nedal 20ku zlavu.
    V konecnom dosledku si aspon usetril.
    Za tu tisicku skus len zenu niecim prekvapit :-)

  • Falcon napsal:

    Myslím, že v tomhle případě představují tyhle deskovky pro eshop jen okrajový zdroj příjmů.
    Cca půl roku zpět jsem ještě pracoval v oblasti prodeje odborného software, a rozdělené jsme to měli obdobně – produkty, které vyžadují hodně podpory ale mají dobrou marži, a potom produkty které vyžadují jen o trošku podpory míň s marží 4%.
    Bez ohledu na trh, konkurenci, nabídky na netu jsme je stříleli za doporučené koncové ceny výrobcem, protože jít níž by znamenalo zákazníka ve finále na něčem ošidit nebo ošidit nás.
    Eshopy s retailovým zbožím jsou ale něco trošku jiného; hádám, že nakupovat v tom konkrétním eshopu neznamená nějakou speciální přidanou hodnotu. Pak to neudělali úplně správně.

Přidej komentář (přihlášení / registrace)

(Komentáře s více jak 2 odkazy musí počkat na schválení.)