BloodCM – Blood v Eduke32

Tohle není vyloženě novinka, vývoj už se táhne nějaký ten pátek, ale šortka, šortka je to ideální. BloodCM (Blood Crossmatching) je neoficiální předělávka klasické FPS akce Blood v enginu Eduke32. Eduke32 samotný je moderní Duke3D engine postavený na původním BUILDu. Proč nepředělat Blood přímo, ptáte se? Inu proto, že zdrojáky Blooda stále nejsou z právních důvodů k dispozici. Tento krok stranou je tedy jediná možnost, jak si Blood pohodlně zahrát na moderních systémech (vedle Dosboxu, samozřejmě).

Má to nějaké drobné mouchy vycházející ze specialit, kterými programátoři vylepšili původní BUILD engine, a jejichž zdrojové kódy nejsou k dispozici, viz výše, ale jinak se podařilo zrekonstuovat gameplay téměř bez chyby. BloodCM z prosince 2016 obsahuje všechny epizody původní hry plus Plasma Pack datadisk.

Takže neváhejte a pusťte se (znovu) do patrně nejlepší hry postavené na BUILDu. Ano, je lepší, než Duke Nukem 3D. A MNOHEM lepší, než Shadow Warrior / Redneck Rampage.

BloodCM – Blood v Eduke32 BloodCM – Blood v Eduke32

Komentáře k:
"BloodCM – Blood v Eduke32"

  • JimiH napsal:

    Tak samozřejmě Duke Nukem má své velké kvality (odkazy na akční filmy, představení zajímavého enginu napsaného jedním člověkem), ale vždy mi přišel jako chudší brácha Dooma a třeba úroveň level designu byla někdy úděsná, proto souhlasím, že Blood byl mnohem vyvedenější a nápaditější. Shadow Warrior se mi hrozně špatně hrál a Redneck Rampage mě nepřišel svou dutostí zábavný, ale spíš otravný…

  • MissingNO napsal:

    Autor předělávky BloodCM pracuje na portu pro Windows s názvem BloodGDX. Nějakým způsobem použil zdrojové kódy Blood Alpha + dekompiloval Blood v1.0.

    Jeho port dokáže spouštět uživatelské mapy a módy:
    https://www.youtube.com/watch?v=MXp94HQKKOg

    Vypadá to velice slibně, co myslíte?

    • Sledge napsal:

      Jj, právě díky zprávě o tomhle Java portu jsem narazil na BloodCM. Až to vyjde, určitě sesmolím šortku :)

      • MissingNO napsal:

        Tak už to vyšlo :) Hrál jsem na tom Death Wish a šlape to parádně! Sem tam člověk vidí nějaký ten drobný bug, ale hratelné to je dobře. Díky polymost renderu je lepší stínování a celkově to vypadá fakt moc dobře a krásně plynule (Na notebooku ~300 FPS).

Přidej komentář (přihlášení / registrace)

(Komentáře s více jak 2 odkazy musí počkat na schválení.)