Pevně věřím, že vývojáře Spytihněva vám nemusím představovat, jelikož jeho mimořádně zábavné výtvory HROT a Shrot (a Legie) máte dávno odehrané, a chováte je v úctě! Osobně jsem si vyjmenovanou trojici užil a pln očekávání tak vyhlížím nově oznámený projekt Brno Transit.
Novinka se drží specifického estetického stylu, který Spytihněv definoval již v HROTu, a odehrává se v pověstně spletitém brněnském metru. Jde o narativní psychologický horor o stážistovi, který se má stát řidičem metra, a uvízne v nejvlhčím podzemí "východně od čehokoli, na čem záleží". Jak přesně se Brno Transit bude hrát je v tento okamžik otázkou, nicméně jsem si téměř jist, že deklarovaná hororová část souvisí s jednou ze zaměstnaneckých výhod řidičů metra, kterou je... tudu dum dum... každoroční zájezd do Bulharska! No fuj.
Brno Transit vyjde v posledním čtvrtletí tohoto roku a... a... a víc toho zatím nevíme. Tak si zatím pojďme zahrát Shrot, který dle mého skromného názoru zůstává krutě nedoceněný. Fun fact: kamarád má ve Shrotu nahráno neuvěřitelných 223 hodin! Mých 30 v porovnání s tím bledne, ale i tak je to spousta zábavy za pouhá dvě a půl eura.
To vypadá na další hru s vláčky a podle pravdy ….
Shrot měl alespoň optimistické barvy ….tady bych osobně doporučil Spitihněvovi alespoň dvě psychedelické stanice ,kterými je brněnský magistrát pověstný ;)
A nebude náhodou ten horor souviset s budováním a rozšiřováním Brněnského metra ?