RSS

Where Will You Be When Diarrhea Strikes?

26/02/2018 - 15:19
Avatar

Mno, žádnou cenu tu to asi nezíská, po všech stránkách to stojí za starou bačkoru, algoritmus na generování bludiště jsem kdesi obšlehl, na druhou stranu je to tak jednoduché, že mám šanci to dokončit :))

maze_000.png

sp_PlupAttachments Attachments
26/02/2018 - 17:03
Avatar

Viděl jsem hru která generovala náhodná bludiště a hráč je musel vyřešit v daném čase. Byla to taková ta jednoduchá ale moc sympatická hra.

26/02/2018 - 22:36
Avatar

Není nějaký způsob / hack, jak na CGA docílit 80x43 nebo podobného textového módu? Když to bludiště udělám v 80x43, poběží to na EGA / VGA adaptérech, ale ne na CGA. A 80x25 je moc málo, to bludiště je pak snadný :)

maze_001.png

sp_PlupAttachments Attachments
26/02/2018 - 23:05
Avatar

Snadný bludiště se dá "osolit" kratším časem na vyřešení :-)

Pro inspiraci:

https://www.sinclairzxworld.com/viewtopic.php?f=6&t=1900

26/02/2018 - 23:21
Avatar
MilasPce
Pardubice

To je dobrý. Můžeš to udělat, že se zobrazuje jen výřez.

Praxe znamená, že vše funguje, ale nevíme proč. Teorie znamená, že vše víme, ale nic nefunguje.

Někdy je teorie spojena s praxí. Znamená to, že nic nefunguje a nikdo neví proč ...

26/02/2018 - 23:29
Avatar

Nějaký časový limit plánuju, jen si musím vzpomenout, jak na to :) Btw. je to ve freewarovym TurboPascalu 5.5.

27/02/2018 - 13:54
Avatar

Nedá se nějak jednoduše nastavit prodleva klávesnice (typematic delay)? Tzn. rychlejší opakování? Nebo mám radši přes Port[$60] chytat klávesnici přímo a následně si to ošetřit?

27/02/2018 - 23:52
Avatar

Tak už mi tam běží časomíra :) Resp. je to funkční po technické stránce, teď na to musím naroubovat nějaká herní pravidla.

maze_002.png

sp_PlupAttachments Attachments
28/02/2018 - 18:05
Avatar

Co bych to komplikoval, prostě tam dám počítání času a udělám k tomu high score tabulku. Což vůbec nevim jak, ale určitě na to přijdu :) Plus dám nějaký horní limit, vypadá to na +- minutu.

maze_003.png

sp_PlupAttachments Attachments
28/02/2018 - 20:52
Avatar

Kdybys to dělal v c tak ti poradím, ale pascal už téměř neumím :-(

V ptákovině jsem to high score ubastlil rychle a docela elegantně:

https://github.com/berk76/tetris/blob/master/src/main_tcx.c

viz funkce

void show_score(int my_score)

28/02/2018 - 22:06
Avatar

Díky, určitě se inspiruju! .) V zásadě chápu, co tam probíhá, neměl by to být nepřekonatelný problém :)

19/03/2018 - 14:45
Avatar

Drobný posun vpřed, do bludiště přidán "dlouho neviděný známý", což je přesně ten typ člověka, co ho potkáte, když je to nejmíň vhodné! Naštěstí je docela hloupý, takže si k vám cestu hledá jen obtížně, a i při blízkém setkání máte 33% šanci, že vás přehlédne :) Setkání s ním znamená časový postih.

wwybwds_001.png

sp_PlupAttachments Attachments
19/03/2018 - 15:17
Avatar
MilasPce
Pardubice

Mohl by občas vyprdnout nějaký bobek, který by čas po sebrání naopak vylepšil, nebo by šlo po sebrání jednou projít zdí.

Praxe znamená, že vše funguje, ale nevíme proč. Teorie znamená, že vše víme, ale nic nefunguje.

Někdy je teorie spojena s praxí. Znamená to, že nic nefunguje a nikdo neví proč ...

19/05/2018 - 21:54
Avatar

Hmm, suddenly wild role of toilet paper appears, náhodně se zjevivší bílý čtverec, to by asi šlo... :) Musím s tím zase trochu pohnout, dva měsíce jsem na to nesáhl :(

Časové pásmo: Europe/Prague

Nejvíce uživatelů online: 351

Právě online:
27 Host(é)

Právě prohlíží tuto stránku:
1 Host(é)

Nejaktivnejší uživatelé:

LubikCZ: 2074

Sany: 1486

Neny: 1133

MilasPce: 1099

Logout: 821

Powerack: 770

Statistiky uživatelů:

Hosté: 14

Členové: 450

Moderátoři: 0

Administrátoři: 1

Statistiky fóra:

Skupiny: 5

Fóra: 24

Témata: 1118

Příspěvky: 18929

Nejnovější uživatelé:

Richmond, zed, P8j6, Killian, Turek124, vinton, virtual_nomad, laserdance, šmoula, JohnyCZ, PetrT, WizardSWidlema, jezevec_lesni, jvempire, pavelm

Administrátoři: Sledge: 4749

SINTECH-SHOP.CZ