Avatar

Zvažte možnost registrace, zatím jste zde jako
HOST

sp_LogInOutPřihlásit sesp_Registration Registrovat
RSS sp_TopicIcon
Blackthorne
20/11/2011 - 21:28
Avatar

znáte ? :-)

Blackthorne | PC: Staré hry | ForumImage Enlarger

Neny
pařan se srdcem a duší již od počátku 90. let…

21/11/2011 - 07:28
Avatar

Elegantní odstřelení trpícího vězně střelbou vzad skrze klávesu "D"! :) Známe ;)

21/11/2011 - 18:39
Avatar

perfektní plošinovka, jen mi vadilo, že tato hra nemá ukládání pozic v normálním režimu "uložit hru" a ne si psát kódy z levelů...

Neny
pařan se srdcem a duší již od počátku 90. let…

21/11/2011 - 23:33
Avatar
Anastaz

Kódy byly snad standartní způsob kterak "ukládat" hru ne? Kdy vlastně spatřila světlo světa funkce "save game" ? Mimochodem, taky není ideální... u takovýho DN3D jsem si standartně sejfoval pozici tři milisekundy před smrtí... :)

22/11/2011 - 10:26
Avatar

Kódy jako takový jsou především pozůstatek z konzolí, kdy na cartridge nebylo možné ukládat. Resp. ukládat by i šlo, ale cartridge jako taková by na to musela být navrhnutá a rozhodně by byla dražší. U CD konzolí je zase většinou potřeba paměťová karta

Na PC kódy chápu trochu jako lennost programátorů. Pokud tedy nejde vyloženě o úmysl gamedesignéra :) 

23/11/2011 - 12:20
Avatar
Patris

Anastaz said:

Kódy byly snad standartní způsob kterak "ukládat" hru ne? Kdy vlastně spatřila světlo světa funkce "save game" ? Mimochodem, taky není ideální... u takovýho DN3D jsem si standartně sejfoval pozici tři milisekundy před smrtí... :)

Tak takle dokonalé savy jsem si dokázala udělat v každé hře alespoň tři, proto jsem vždycky nejvíc oceňovala autosavy plus ty růčo. Jinak kody nebyly zas až tak špatné do chvíle, než člověk zapomněl kam si ho napsal :D

06/12/2011 - 14:13
Avatar

Patris said:

Anastaz said:

Kódy byly snad standartní způsob kterak "ukládat" hru ne? Kdy vlastně spatřila světlo světa funkce "save game" ? Mimochodem, taky není ideální... u takovýho DN3D jsem si standartně sejfoval pozici tři milisekundy před smrtí... :)

Tak takle dokonalé savy jsem si dokázala udělat v každé hře alespoň tři, proto jsem vždycky nejvíc oceňovala autosavy plus ty růčo. Jinak kody nebyly zas až tak špatné do chvíle, než člověk zapomněl kam si ho napsal :D

Tohle se mi nesutále stávalo u jedničky Half-Life. Quicksave ve chvíli, kdy mne od smrti dělily pouhé nanosekundy. Pln frustrace a rozčilení jsem pak dlouhé minuty sledoval tu nekončící smyčku load-smrt. A doufal jsem v zázrak :)

07/12/2011 - 09:15
Avatar

Případ sejvů v nevhodnou chvíli mi připomíná Dune 2. Devátá mise, atomovka nad mojí hlavní základnou. Prostě opravdu vhodný save. Jakmile jsem načetl hru dopadla přímo na ni. Load/save pořád dokola, vždycky ji trefila, jen někdy nadělala menší škody. 

Nostalgie v první vlně!

13/04/2012 - 14:09
Avatar
simon

Tak momentálne som nato narazil na verziu zo SNESU a musím povedať, že až na chaotické ovládanie to vyzerá super.

Niekedy sa ktomu určite dostanem bližšie.

Časové pásmo: Europe/Prague

Nejvíce uživatelů online: 67

Právě online:
13 Host(é)

Právě prohlíží tuto stránku:
1 Host(é)

Nejaktivnejší uživatelé:

LubikCZ: 2061

Sany: 1486

Neny: 1133

MilasPce: 836

Logout: 688

Clous: 638

Statistiky uživatelů:

Hosté: 14

Členové: 405

Moderátoři: 0

Administrátoři: 1

Statistiky fóra:

Skupiny: 5

Fóra: 24

Témata: 1038

Příspěvky: 16513

Nejnovější uživatelé:

OnlySoft, tommel, JIVA, Rocys, zetora, wylda, BobocoCZ, okband, Popy, pov, verticalbytes, Mircea Ion, Jpx72, OlegBoums, Brettnok

Administrátoři: Sledge: 4080