Avatar

Zvažte možnost registrace, zatím jste zde jako
HOST

sp_LogInOutPřihlásit se
No permission to create posts
RSS

Paranoia

23/08/2013 - 19:20
Avatar

Hrál někdo tento český skvost? Prokousávám se jedničkou, po počátečním nadšení (chápejte, předtím jsem hrál polské Osadníky) už zas nechápavě kroutím hlavou. Ale to si nechám do článku, snad ještě pár misí uhraju...

23/08/2013 - 19:43
Avatar
Anastaz

Máš sebemrskačské období? A vůbec, hoď něco o hře, link třeba. Nějak mi nedochází o co že to jde...

23/08/2013 - 19:49
Avatar

V tomto vesmíru není nic jako... Paranoia! http://www.databaze-her.cz/hry/paranoia/

23/08/2013 - 19:59
Avatar
Anastaz

Áha. Zač se tolik trestáš?

23/08/2013 - 22:47
Avatar

Paranoiu jsem hrál kdysi. Namlsán jistou podobností s Dune 2. Jenže zklamání a stereotyp přišel už kolem čtvrté mise. Zklamání však mnohem dřív :D

23/08/2013 - 22:49
Avatar

Ano, 4. mise, tam někde se teď plácám já :)

23/08/2013 - 22:53
Avatar

Takže jsou k dispozici silnější tanky. Ale vše se je vlastně stejný jak v předchozích misích. Nepřítel posílá jednotky jak na běžícím páse a za pomocí věží a tanků u základny se jim bráníš :-) A stále ne a ne vytvořit armádu na protiútok

23/08/2013 - 22:57
Avatar

To je ono! Chrlim jednotky, posouvám linii směrem k nepříteli, ale vzhledem k tomu, že ty tančíky prostě bez příkazů skoro nereagujou, tak nejsem schopnej to uklikat. Takže se tak tak bránim a moc nevim, jak dál :)

24/08/2013 - 04:50
Avatar

Jestli tu misi pokoříš, dostaneš se dál jak já. Ale obávám se, že v další misi žádná pořádná motivace nepříjde :-)

24/08/2013 - 12:58
Avatar

Tak jsem to dal, měl jsem snad 40 tančíků a po jednom (ach to ovládání!) je posouval v před. Sevřel jsem nepřátelskou základnu do kleští a postupně zavíral.

Další mise vypadá mnohem hratelněji, na scénu nastupují velitelská vozidla, která ovládání dost zjednodušují. Proč s nima čekali až do cca 5. mise ovšem nechápu.

 

24/08/2013 - 15:48
Avatar

Krůtí brk, teď si mi nasadil brouka do hlavy! Chci taky nakouknout do 5.mise a velitelit si. Vlastně by me zajímalo kolik má Paranoia misí. 

26/08/2013 - 10:11
Avatar

Další misí jsem díky velitelským vozidlům doslova protančil - dvě skupiny po cca deseti tancích, pár tanků v základně na obranu a hurá na zteč, červenej neměl šanci :) Jen by ta velitelská vozidla mohla být nějak výrazněji odlišená, často se mi v chumlu ztratí a trvá, než je najdu.

Co se mi na Paranoie líbí je tempo - výstavba základny je hotová za pár minut, těžba se taky nefláká, do pěti minut od začátku hry už můžu po bojišti prohánět nebezpečnou skvadru jednotek. Je fakt, že díky zběsilému tempu je to spíš akční hra, než strategie - rychle jednotky a mydlit se do zemdlení.

Nepřítel kupodivu dokáže i překvapit. V misi předtím si tak vesele ozobávám nepřátelskou základnu, když tu náhle vidím, jak se v levé části mapy valí skupina nepřátelských "tříkolek" přímo na mojí základnu. Což je něco, co bych udělal taky - neměl bych šanci se ubránit, tak bych se aspoň pokusil odvést pozornost, popř. nepříteli narušit produkci jednotek.

26/08/2013 - 17:05
Avatar
Anastaz

Chceš říct, že od pátý mise s velitelskýma vozama už je to hratelný? Drtim třetí misi a je to utrpení nad utrpení... Klikam jako cvok a stejně asi ty vozítka nic nedělaj....

Äle ano, bázi má jeden hotovou hned, tedy pokud nestaví zdi, to je lehce zdlouhavá záležitost.

26/08/2013 - 17:27
Avatar

Jo, s velitelskýma vozidlama odpadne klikání, dá se pak i trochu taktizovat a ne jen klikfestem posouvat řadu jednotek kupředu, jak bylo obvyklé v Duně 2 :)

Na zdi se vykašli, rozestav kolem základny pár tanků a občas zkontroluj, co tropí. Důležitá je ofenziva! :)

26/08/2013 - 19:12
Avatar
Anastaz

Ofenziva je jasná. Jen si nejsem jistej, jestli ty tanky u báze něco dělaj. Skoro bych řekl, že na nepřítele nereagujou :) A to i když je nechávám vysloveně hlídat.

26/08/2013 - 21:36
Avatar

A tohle je to hlavní, co mě na Paranoie sere. Jednotky jsou zoufale neakční, potřebujou vodit za ručičku. Občas po nepříteli samy vystřelí, ale většinou prostě stojí a čučí, i když se dvě políčka od nich odehrává samo peklo :)

27/08/2013 - 13:24
Avatar
Anastaz

Oni možná i střílí, co sem zvládl vypozorovat, jen se ta střelba nijak neukazuje. Semtam nepříteli na střeše vykvete nějakej jebák, ale ne vždy.

30/08/2013 - 10:20
Avatar

Paranoiu som skúšal ešte 5 rokov dozadu (minimálne), rovnako som sa tešil na lepší klon Dune 2, hneď na začiatku ma dostalo že musím zbierať hopsinky (asi tvorcovia mali slabosť pre seriál Gumídci/Gumkáči), mne to prišlo strašne divné viesť kruté, dlhé boje, kvôli... kvôli hopsinkám

30/08/2013 - 10:45
Avatar
Ftl

Si pamatuju jak to plácáčkaři ve třídě strašně vychvalovali přitom taková ptákovinka :)

30/08/2013 - 12:00
Avatar

Já bych to zas tak nezatracoval. Po herní stránce jsou tam drobná vylepšení, nezvučí to zle, grafika je sice jednodušší a méně líbivá, ale dohání to dvakrát vyšším rozlišením... no, uvidíte sami, až dopíšu článek :)

30/08/2013 - 14:03
Avatar

t

Sledge napsal(a)
Já bych to zas tak nezatracoval. Po herní stránce jsou tam drobná vylepšení, nezvučí to zle, grafika je sice jednodušší a méně líbivá, ale dohání to dvakrát vyšším rozlišením... no, uvidíte sami, až dopíšu článek :)

ak to som zvedavý, následne sa pustím do dvojky :)

 

30/08/2013 - 14:45
Avatar

Ta motivace v pozadí vzniku je jasná: to si prostě pár lidí nad pivem řeklo, že by tu Dunu 2 teda svedli taky a líp, sedli k Céčku a bylo :)

01/09/2013 - 18:07
Avatar

Jsem v misi, kde poprvé bojuju proti dvěma protivníkům (červený a zelený). A moc nevim, co s tim. Na začátku, když mi přijede cizí kombajn na hopsinky, tak ho diverzantem obsadím. Tím si aspoň do začátku zajistím přísun surovin. Jakmile ale počáteční hopsinky dojdou, jsem ztracen a už se jenom bráním, těžba jde pomalu a nestíhám rubat nepřítele :(

20/02/2017 - 15:03
Avatar
MilasPce
Pardubice

Motivace k vytvoření hry byla jasná, Dunu a Warcraft jsme dohráli už 10x a pořád nic novýho, není co hrát, tak si naprogramujeme vlastní. Za nejtěžší považuji algoritmus přesunu jednotek, najít kudy pokud existuje cesta a aby si nevadili. V té době opravdu nebylo co hrát prodalo se přes 2000 kusů. Teď je stejná doba Starcraft II už každý dohrál a nic na cestě. Nenaprogramujeme něco ?

16/12/2017 - 16:17
Avatar

Tak jsem to zase rozjel. Nově objevená "bunker rush" taktika se zatím osvědčila :) A uvědomil jsem si, že ta hra neumí klávesové zkratky, takže i přes přítomnost velitelských vozidel je ovládání ještě o kus horší, než v Dune 2, z klikání mě brní ruka!

paranoia_007.png

sp_PlupAttachments Attachments
No permission to create posts
Časové pásmo: Europe/Prague

Nejvíce uživatelů online: 351

Právě online:
29 Host(é)

Právě prohlíží tuto stránku:
1 Host(é)

Nejaktivnejší uživatelé:

LubikCZ: 2166

MilasPce: 1513

Sany: 1498

Neny: 1136

Powerack: 967

Logout: 934

Statistiky uživatelů:

Hosté: 14

Členové: 715

Moderátoři: 0

Administrátoři: 1

Statistiky fóra:

Skupiny: 5

Fóra: 24

Témata: 1447

Příspěvky: 24125

Nejnovější uživatelé:

Jaroslav Šembera, Michalzchvostoskoku, gjames, Martin Janočko, jakub crhák, retro, Vince Howerton, Standa, Libertarian771, Mastafos77, sleepingmouse, Fleet, SirKoki

Administrátoři: Sledge: 5659

Podpořit finančním příspěvkem »

Stát se PATRONEM
high-voltage.cz

26 patronů = 3024 Kč měsíčně

Je to malé pade pro čtenáře, ale velká vzpruha pro HV! ;)
Podpořit nákupem na e-shopu »
Hrnek plecháč Hrnek plecháč "Svatý grál" IDDQD 286 Kč
The Ultimate Retro Gaming PC in a Compact Package Shadow bazar, retro herní džungle