Avatar

Zvažte možnost registrace, zatím jste zde jako
HOST

sp_LogInOutPřihlásit sesp_Registration Registrovat
No permission to create posts
RSS

Spellcross

07/02/2020 - 10:25
Avatar

Pojal jsem plán tuhle lokální stategickou vytvrdlost dohrát, zatím jsem se prokousal přes první "epizodu".

Nehrál někdo tu verzi z Excaliburu? Není nějaká specifická? Včera jsem koukal na Retronation video a v porovnání s jejich hrou se mi potvory chovají nějak opatrněji. V jejich videu bezhlavě nabíhaly do připravené pasti, u mě se nezdráhají zůstat na místě a zakopat se, nebo se dokonce vrátit na původní pozici.

A neví někdo, jak fungují ty patche? Stáhl jsem si 1.07 a počet uložení pozic v misi se mi nezvedl, pořád jen 4.

07/02/2020 - 10:58
Avatar
Srandista
Brno

Patch 1.07 bol nejaky fuck up... Sice tam fixovali nejake veci, ale evidetne to robili na uplne povodnom branchi, pretoze tam nie su zahrnute opravy z predchadzajuchich patchov. Dokonca som dohladal aj e-mail z pred 10 (!) rokov, kedy som o tom pisal do Cauldronu, ale nikdy som nanho nedostal odpoved. Viem ze tam aj nejako rozbili ekonomiku a dostaval si daleko menej penazi zo sektorov v porovnani s predchadzajucimi patchmi (pretoze to bola zas vec, co predtym opravoval patch 1.02).

Ja inak teda hram s patchom 1.06, ktory v poho funguje aj na XP, aj v DOSBoxe, mam v hre hudbu, videa, a aj zvacseny pocet pozicii, vsetko teda ako ma byt (v tom starom e-maile co som im posielal som sa docital, ze v tej 1.07 mi vtedy vobec nefungovali videa, ani intro, ani tie animacie medzi velkymi mapami).

Je to teda asi blba sprava, ale ak chces zvacseny pocet pozicii, pripadne videa a normalnu ekonomiku, asi to budes musiet rozohrat na 1.06 (a teda si znova prejist tu romanticku prvu misiu). Pripadne skus len prehrat patch 1.07 na starsi 1.06, a uvidis, ci ti to savy rozchodia.

07/02/2020 - 11:23
Avatar

No tak to teda řádně zašmodrchali! :)

Ale dobrý, stáhl jsem 1.06 a vypadá to, že v uložených pozicích není nic, co by běhu hry bránilo, normálně jsem save načetl. Ona by ta první mise asi nebyla problém, už jsem se do toho trochu dostal, ale těch dalších 10, co pak následovalo, bych nechtěl odehrávat znovu :)

07/02/2020 - 11:36
Avatar
Srandista
Brno

Toz fajn, ze ti to tie savy rozchodili. Ide ti tam teraz pustit intro? A co tie savy, navysil sa ich pocet?

Ja som mal teraz trocha hernu pauzu, kedze som nebol doma, ale zase musim nabehnut do Jagged Alliance 2, nech to tam uz mam za sebou. A potom asi pozriem na ten Spellcross, nech mozeme vymienat nejake cerstve dojmy :)

07/02/2020 - 11:44
Avatar

Intro nevím, ale pozic je teď skutečně 12.

Jak jsem to zkoušel, dal jsem si "bránící" misi, která mě donutila k ragequitu, to je strašný co si ta hra dovoluje! :)

07/02/2020 - 11:50
Avatar
Srandista
Brno

Braniace misie su na zaciatku strasne tazke, to si mohol vidiet aj v tom Artefakte (ale ako chalani fakt zjavne na stare tahovky moc nie su, nehrali to dobre ani v tych beznych misiach, kde boli tvoje a nepriatelske jednotky na priblizne rovnakej urovni). Ty mas totiz jednotky co su na 1 alebo 2 levely, a nepriatelia v tych misiach, kde ti znovu obsadia uzemie maju level ze 6. Je to sice super na rychle nahnanie experience, ale taky to ma ten vedlajsi efekt vo vyssej pravdepodobnosti ragequitu :D A hlavne ta to po case prestane bavit, dobijat furt tie iste uzemia bez toho aby si sa niekam realne posuval je potom fakt strasna otrava. To uz radsej pojdes do boja na nove uzemie s mensim poctom alebo trocha pochrumanymi jednotkami z predchadzajucej misie o kolo skorej, len aby si nemusel branit uz raz dobite uzemie. Alebo si hru nahras a nechas si to znovu vykalkulovat. Ono totiz ak ti v nejakom kole zautocia na uzemie, tak je to jasne dane a spravia to pokazde aj ked nahras starsi save. Lenze to, kam konkretne zautocia je dane dielom nahody, a pokial je nejake uzemie, ktore ti mozu obsadit a az tak by ta to nemrzelo, tak mozes nahrat save zo strategickej obrazovky a hodit si RNG kockou znovu, az dokym netrafia to "spravne" uzemie.

07/02/2020 - 14:39
Avatar

Nakonec jsem jednu obranu zvládl, ale na další se teda vyloženě netěšim.

Btw. už teď ale hře musím ubrat z pomyslného hodnocení, v tahovkách by kurvafix mělo platit jedno univerzální pravidlo, a to: "Poslední nepřátelská jednotka zbylá na mapě spáchá sebevraždu naběhnutím přímo před mířidla nejsilnější jednotky hráčovy." Lovit 10 minut v lese poslední schovanou skupinku orků mě vážně nebaví! :)

07/02/2020 - 14:50
Avatar
Srandista
Brno

Ono zhodou okolností presne toto robia zostávajúci Magotarovia :) Keď zostanú posledný, prestanú lietať ako splašené netopiere, zoberú to svoje hrdzavé páčidlo a vydajú sa za tebou po svojich na priateľský pokec :D

A inak presne skrz hento mám tak rád JA2, kde síce stále musíš toho posledného pandrláka na mape dohľadať, ale aspoň sa k nemu dostaneš v real-time, a nie turn-based móde ako vo všetkých týchto starých ťahovkách...

07/02/2020 - 17:16
Avatar

Jo, těch Magotarů jsem si všiml, škoda, že to nedělaj všechny jednotky :)

Btw. asi nejlepší zvuk ze hry - "huiuu" sovy na nočních misích, úplně vidim toho dabéra, jak to do mikrofonu tlačí :))

07/02/2020 - 19:57
Avatar
Srandista
Brno

Inak ešte jedna technická k tým patchom. Nahodil som Spellcrossa na XP a že vyskúšam, či je ten patch 1.06 naozaj potrebný. Ukázalo sa že áno, s patchom 1.04 hra pýta CD napriek tomu, že je v mechanike, s 1.06 sa hra normálne spustí. Čo ma ale zarazilo bolo, že oba exe súbory mali rovnakú veľkosť. Tak som ich teda porovnal, a úprimne si myslím, že Cauldron neopravoval chybu spustenia v zdrojákoch, ale jednoducho natvrdo robili zmeny v súbore hex editorom, nakoľko v celom súbore je len jedna zmena niekde uprostred, a zmenilo sa tam len pár bajtov.

07/02/2020 - 20:14
Avatar

Teda poslední mise v "Hraniční linie" je slušná sviňárna, než jsem zabil toho hlavouna, šoupal jsem paňácama po mapě asi hodinu. Nakonec jsem se smířil se ztrátou jednoho komanda :( A nepřišel jsem o nic, když jsem se vykašlal na tu misi s nemrtvákama?

07/02/2020 - 20:24
Avatar
Srandista
Brno

Prisiel si akurat o poriadne peklo, ktore by si stejne musel hrat na x krat, lebo ta misia je rozdelena na viac casti. Inak ale nie, nemrtvych este stretnes v buducnosti, potom vdaka nim vyskumas plamenometne zbrane.

BTW, mas save na strategickej mape, kde je k dispozicii utok na to uzemie s nemrtvymi? Mohol by si mi ho poslat?

07/02/2020 - 20:31
Avatar

Jj, mám, měl bys to mít na mailu.

07/02/2020 - 21:42
Avatar

Ta hra to imho s obtížností fakt trochu přehání. Dejte mi jednu funkční taktiku, a pak mi jí vemte, protože na mě pošlete jednotky, co mají dostřel větší, než moje jednotky dohled (Mri).

08/02/2020 - 21:19
Avatar

Tak dobrý, už jsem zase chytil tempo, holt zákopčanická taktika přestala fungovat. Ale když jsem rezignoval na nulové ztráty (resp. nulové poškození) a začal se vrhat do útoků trochu agresivněji, jde to :) Jen to trochu leze do peněz :(

08/02/2020 - 22:25
Avatar
Srandista
Brno

Základ je prieskum. Až budeš môcť postaviť UDES, okamžite choď do toho, lepšie prieskumné vozidlo neexistuje. So sklopenou hlavňou a nejakým pancierom je skoro nezničiteľný. Ono totiž robiť prieskum s pandrlákmi je dosť prúser, hlavne keď spoza hmly priletí pozdrav od šípometov (čo je v Spellcrosse navyše dosť častý úkaz)...

08/02/2020 - 23:46
Avatar

Tak úděs ještě nemůžu, ale kombinace jeden hummer na hrotu a komanda s piraňama v závěsu za ním se zatim osvědčuje :) Máš tip na jednotky / kombinace jednotek?

09/02/2020 - 17:09
Avatar

Kurvafix už! Jeden tah absolutní klid, další tah přijdu o dvě jednotky, protože ze tmy, do který nevidim, začnou padat projektily od Mri, balistů a temnejch elfů. Tohle je level obtížnosti, kterej mě fakt nebaví.

A teda příznivce misí, ve kterých opakovaně zasahuju na tom samym území, taky nejsem, zbytečný natahování. První dvě epizody / kapitoly jsem byl nadšenej, ale začíná se to sypat.

09/02/2020 - 21:40
Avatar
Srandista
Brno

Kua Slegde, ako odchovanca pôvodného UFO ťa predsa nejaký Spellcross nemôže dostať do kolien :P

Spellcross | PC: Staré hry | Forum

10/02/2020 - 07:31
Avatar

Původní UFO se mi jeví podstatně jednodušší! :) Ale dobrý, zapojil jsem do akce dělostřelectvo a zase to docela jde - hummery zkoumaj, dělostřelectvo kropí a komanda / piraně čistí, co zbyde / naběhne. Jsem zvědav, čím mě hra podrazí příště :)

No permission to create posts
Časové pásmo: Europe/Prague

Nejvíce uživatelů online: 351

Právě online: Srandista
12 Host(é)

Právě prohlíží tuto stránku:
1 Host(é)

Nejaktivnejší uživatelé:

LubikCZ: 2061

Sany: 1486

Neny: 1133

MilasPce: 913

Logout: 731

Clous: 670

Statistiky uživatelů:

Hosté: 14

Členové: 420

Moderátoři: 0

Administrátoři: 1

Statistiky fóra:

Skupiny: 5

Fóra: 24

Témata: 1065

Příspěvky: 17182

Nejnovější uživatelé:

Flavios, Flavius, Adber, Dominik Horňak, RetroPhill, Krtek, LUKA, katoo, heruurak, mixal11, Sorrow1 CZ, sorrow1, Branko Jackie Chen Homjak, Walker, jirka_holub

Administrátoři: Sledge: 4317