Vyšla nová verze BuildGDX s podporou pro Legend of the Seven Paladins

BuildGDX je v Javě napsaný univerzální engine pro hry postavené na BUILDu. Podporuje většinu zásadních i méně zásadních titulů, konkrétně Blood, Duke Nukem 3D, Redneck Rampage, Witchaven, TekWar a Powerslave / Exhumed. Z těch skutečně velkých her tedy schází Shadow Warrior, ovšem čekání si můžete ukrátit jinou nově podporovanou hrou, FPS akcí Legend of the Seven Paladins.

Vyšla nová verze BuildGDX s podporou pro Legend of the Seven Paladins

Věřte či nevěřte, Legend of the Seven Paladins (Euijeok: Im Kkeokjeong / Rock 'n Shaolin) je prvním komerčně vydaným titulem postaveným na BUILDu. Hra vyšla roku 1994, Duke Nukem 3D je tedy o celé dva roky mladší. Na evropské a severoamerické trhy hra po komunikačních problémech s korejským vývojářským týmem nedorazila.

Scott Miller z Apogee to vysvětloval tak, že ačkoli smlouva o licencování enginu byla ujednána, nikdy nebyla podepsána. Korejský tým přesto na vývoji pokračoval a hru v nepříliš vyladěné podobě nakonec lokálně (a stále bez licence na engine) vydal, ještě předtím vyšlo hratelné demo. Abych nemystifikoval - o tom, zda hra skutečně v plné podobě vyšla, lze vést spory, nicméně existující fotografie originální krabice lze brát jako dostatečný důkaz.

Hra samotná je očekávatelně podprůměrná, ale z hlediska historického jde bezesporu o zajímavý artefakt. Hra je zasazena do feudální Koreje, hráč si může vybrat z několika postav specializujících se na různé zbraně. Zajímavé, i když nepříliš praktické, je menu kompletně implementované v rámci 3D enginu.

Autor: Sledge

DOS, 486, retro! Sběratel starých počítačů, her a konzolí. Profesně webový desetibojař a dělník informačního věku.

Neutíkejte! Líbil se vám článek? Tak jej podpořte sdílením :)
Případně zvažte finanční podporu webu - přestane vás obtěžovat reklama ;)

Přidej komentář (přihlášení / registrace)

(Komentáře s více jak 2 odkazy musí počkat na schválení.)