Chcete nahlédnout pod pokličku ďábelsky rychlých a efektivních enginů, kterými byly poháněny dva nejdůležitější milníky žánru FPS akcí, tedy nesmrtelné legendy Wolfenstein 3D a Doom?
Pokud ano, stáhněte si zcela zdarma dvojici elektronických knih z minisérie Game Engine Black Book. Na několika stovkách stránek naleznete skutečně vyčerpávající informace jak o enginech samotných, tak o výkřicích moderní výpočetní techniky v podobě procesorů 80386 a 80486, o počítačích NeXT, o týmech, které na hrách pracovali, o problémech, které je při vývoji provázely etc.
Je toho skutečně mnoho a autor Fabien Sanglard si zaslouží nekonečný respekt, mocný potlesk a v neposlední řadě též finanční podporu! Knihy jsou dostupné i v tištěných verzích.
Btw. třešničkou na dortu jsou předmluvy vývojářů, několika řádky textu přispěli John Carmack, John Romero, Tom Hall a Dave Taylor.
Nejnovější komentáře