Rychlosoutěž – tvorba Wolf3D levelu – výsledky

Podpořit high-voltage.cz na STARTOVAČI

16 patronů přispívá částkou 1758 Kč měsíčně

Je to malé pade pro čtenáře, ale velká vzpruha pro HV! ;)

Prý rychlosoutěž! Trvalo to celý měsíc! Ale ne snad kvůli tvůrcům map, nebo druhému z porotců, zase to vázlo na mně, omlouvám se a sypu si popel na hlavu. Nebude se to opakovat! (Bude, ale slibem nezarmoutíš.)

Rychlosoutěž – tvorba Wolf3D levelu – výsledky

Po počátečním vlažném rozjezdu se nakonec docela urodilo a do soutěže dorazila pětice kousků. Kvalita byla na překvapivě vysoká, kdybych jakýkoli z levelů potkal přímo v originálním Wolfovi, nebyl bych zklamán. Ale jen jedna mapa se vyloženě vymykala, a ta se také nakonec stala mapou vítěznou. Ale nebyl bych to já, abych kartami zase trochu nezamíchal...

To máte tak. Vítězná mapa vítězí ne proto, že je bůhvíjak propracovaná a vymazlená. Ale prostě proto, že je jediná vyloženě anti-Wolf, a přitom bez problémů funguje! A to bylo víceméně zadání :) Nebudu to déle protahovat, vítězí Thomeless se svou variací na Dead Simple z Dooma 2. Jeho mapa je vyloženě slaughterfest s nekonečnými zástupy nepřátel, ale skutečně se hraje podobně, jako předloha, tzn. je nutné rotovat, pomalu uždibovat a hlídat si zdraví i munici. Není to lehké, ale hrát se to skutečně dá, a přesně podobný typ map mohli autoři Wolfa s klidem do nabídky zařadit, leč nestalo se.

No a v čem je tedy problém? V tom, že MickTheMage sice dodal mapu mnohem bližší originálním Wolf mapám, ale zároveň natolik propracovanou a poměrně důmyslně propletenou, že mi přišla škoda ji neocenit. Dilema jsem nakonec vyřešil tak, že vítěze máme dva ;)

A aby to nebylo málo, drobné ocenění posílám i mapě, kterou autor Roman H. pojmenoval Operace árijský ovčák. Přidat k mapě doprovodný text byl skvělý nápad, hned jsem si říkal, že něco podobného měl Wolfenstein mít, hodně by to těm relativně abstraktním levelům pomohlo. Navíc jsem z mapy měl takový neurčitý RTCW feel, asi díky dobře umístěným dekoracím a venkovní textuře za sloupy... no prostě takhle mapa získává cenu útěchy.

Takže: Thomeless i Mick si mohou vybrat jak podložku pod myš, tak hru zdarma, Roman získává aspoň hru zdarma :) Porota ve složení já a Pollux, kterému tímto děkuji, byla přísná a spravedlivá, i když se v názorech na mapy poměrně rozcházela ;) Když jsme ale oba seřadili mapy od nejlepší po nejméně nejlepší, a následně místa sečetli, Thomeless i Mick z toho vyšli jako jasní vítězové. Takže tak.

Díky všem za účast! Kompletní balíček s mapami si můžete stáhnout zde. Vítězná Thomelessova mapa je přibalena hned ve dvou verzích, druhá vznikla na základě zpětné vazby ode mě a od Polluxe, trochu lépe by se v ní měly hledat tajné místnosti ;)

Autor: Sledge

DOS, 486, retro! Sběratel starých počítačů, her a konzolí. Profesně webový desetibojař a dělník informačního věku.

Komentáře k:
"Rychlosoutěž – tvorba Wolf3D levelu – výsledky"

Přidej komentář (přihlášení / registrace)

(Komentáře s více jak 2 odkazy musí počkat na schválení.)

Podpořit finančním příspěvkem »
Shadow bazar, retro herní džungle