Rychlosoutěž – tvorba Wolf3D levelu

V návaznosti na Polluxův článek Wolfenstein 3D – Agent Blazkowicz kosí nácky, ve kterém si autor stěžoval na přílišnou bludišťovost map, vyhlašuji akční rychlosoutěž ve tvorbě mapy pro Wolfenstein 3D.


AKTUALIZACE: Dorazilo pět kousků, všem moc díky za účast! :) Teď se vrhneme do hraní a za pár dní vyhlásíme výsledek, sleduje šortky ;)


Rychlosoutěž – tvorba Wolf3D levelu

Pravidla nemohou být prostší:

  1. Sosněte Wolfa 3D z tohoto odkazu - to abychom měli všichni stejnou verzi, jde o volně dostupnou shareware epizodu.
  2. Sosněte editor úrovní HWE (Havoc's Wolf3D Editor).
  3. Ohněte první úroveň dle libosti.
  4. Uložte celý projekt a dodejte mi soubory GAMEMAPS.WL1 a MAPHEAD.WL1 na mail sledge@high-voltage.cz.

Máte na to celý týden, tzn. do úterý 27.7. včetně. Může se to zdát málo, ale na rozdíl od Dooma a jeho následovníků je editace úrovní pro Wolfa 3D opravdu jen otázkou sázení čtverečků na grid, nejde o raketové inženýrství, na tohle stačí jeden líný podvečer ;)

Poté usedne přísná, leč spravedlivá porota ve složení já a Pollux. Společně vybereme nejzajímavější level, jehož autor vyhraje podložku pod myš dle výběru, a k tomu hru zdarma. Hodnocení bude tvrdě subjektivní, jestli se vám to nepozdává, počkejte na brzkou soutěž ve tvorbě hry pro DOS, tam rozhodne vox populi ;)

Rychlosoutěž – tvorba Wolf3D levelu

Tedy do toho, uvidíme, jestli se z toho pekelně omezeného enginu dá vykřesat něco aspoň trochu zajímavého ;) Zn: Bludiště nechceme!

Autor: Sledge

DOS, 486, retro! Sběratel starých počítačů, her a konzolí. Profesně webový desetibojař a dělník informačního věku.

Komentáře k:
"Rychlosoutěž – tvorba Wolf3D levelu"

  • Pentium napsal:

    Tohle opravdu není možný. Zrovna dneska – nekecám – mě napadlo, že by mohla zase přijít soutěž ve tvorbě levelů. Myslel jsem ale spíš zase něco na Doom enginu nebo Quake, do tohodle nejdu.

    • Sledge napsal:

      Nj, proto je to rychlosoutěž, je mi jasný, že tady se toho moc vymyslet nedá ;) Quake ti nevim, to už je vyšší liga, přeci jen 2.5D engine je uchopitelnější. Možná Duke3D?

  • Doomtrooper napsal:

    Nikdy jsem pro Wolf 3D nic tvorit nezkusil a proto me to hodne zaujalo :) Urcite dobry napad!
    Jdu do toho.

  • Doomtrooper napsal:

    Eh… HWE bezi pouze pod Win32

  • Storm napsal:

    Tak dneska jsem poslal můj úžasný výtvor.. :-D
    Je pravda, že na první kolo to moc nevypadá.. Spíše na hardcore poslední..
    To je tak, když se člověk nechá trochu unést..

Přidej komentář (přihlášení / registrace)

(Komentáře s více jak 2 odkazy musí počkat na schválení.)

high-voltage.cz
high-voltage.cz

Retroherní a retrovýpočetní magazín high-voltage.cz vám denně přináší články a novinky ze světa starých her a starého hardware.

Podpořit

1 074 Kč měsíčně

Již přispělo 12 patronů

Pěkně prosím, podpořte svůj (doufám) oblíbený retroherní web drobnou částkou. Každá koruna se počítá a za každou korunu díky! :) Více zde »