Na Steamu je k ochutnání demo real-time strategie Flow Of War, která rafinovaně komplikované mechanismy klasických RTS očesává o mikromanagement jednotek, a která se honosí retro grafikou, ne nepodobnou druhému Warcraftu. Což znamená, že pokud vás ve zmíněné klasice od Blizzardu bavila především výstavba základny, a všechny ty divoce klikací půtky o zdroje vás spíše vyčerpávali, právě jste narazili na svou vymodlenou hru! :)
Ve Flow of War máte pod dozorem především výstavbu budov a také správu zdrojů, boje probíhají prostým určením cíle a vysláním jednotek na zteč. Podobně je na tom těžba, dělníci jsou plně autonomní. V aktuální alfa verzi si můžete zkusit skirmish v módech standard, tiny map, a fast autowar, a to na procedurálně generovaných mapách. Jediným dalším obsahem je tutorial, ten můžete ale klidně přeskočit.
V plné verzi vás čekají další herní módy, budovy, zdroje, jednotky a spousta dalšího, dosud neodhaleného obsahu. Inu, zkuste, mně se to docela líbí, jen těch typů budov by to skutečně chtělo víc :) Minimální hardwarové nároky jsou skromné, stačí 64bit x86 procesor s podporou instrukcí SSE2, 2GB RAM a Windows 10.
Takže Setleři bez nějaké hloubky …