Riadny úlet.
1337d00m je klasika všech klasik, tedy první Doom, ovšem trošičku ošvédovaný. Místo velejemné grafiky v rozlišení 320x200 pixelů totiž používá k zobrazení znaky ASCII. Na nejlehčí obtížnost se velikost znaků téměř blíží velikosti pixelů v originální hře, ovšem na nehratelnou obtížnost nejtěžší by se každá z obrazovek pomalu vešla do SMSky. Ultimátní vytvrdlíci si dokonce mohou zapnout monochromatický mód.
Za zmínku stojí i audio stránka projektu, k poslechu hraje původní soundtrack od tělesa Turtle Skull. Je to sice ukňourané jak imp s ustřelenou nohou, ale hispteři to holt mají takhle rádi a snaha se cení. Za sebe bych měl ještě jednu výtku - ve hře nefungují oblíbené cheaty. 1337d00m je ke stažení pro Windows, Linux a OS X.
Btw. zpráva se nám krásně hodí k soutěži ve tvorbě úrovně pro Doom 2!
Tedy jako projekt super :)
Ja osobne jsem za kazdy DOOM stek rad, tvori tak tuhle vyjimecnou hru proste nesmrtelnou.
Sice je to drobatko uchylarna a na tu vyssi obtiznost je to nehratelny ale jak pises, snaha se ceni !
Co se tyce souteze v tvorbe urovne tak jsem zhruba v polovine, delam to v praci kdyz je chvile na laptopu. Kolik vam toho uz dorazilo?
Zatím nedorazilo nic, však je také ještě měsíc a kus čas :)
Já jsem zatím upatlal suterén a část základny. Je to celkem tužší, než jsem myslel, ale už jsem si na to celkem zvyknul. Nejvíc mě serou linedefy a textury. Jestli se to ale aspoň trochu podaří, tak to bude hustý a brutální.
Husty a brutalni rikas ?! Tak to muzem ;) Taky jsem s tim za poslednich par dnu trochu hnul…
By mě zajímalo, když je to „písmenková“ verze, na jaké nejnižší konfiguraci by posvištěla ještě dost svižně.
Běží to v Unity enginu, takže nečekej, že to spustíš na čemkoliv starším deseti let :) A jestli to dobře chápu, tak ten přepočet na písmenka probíhá „on-the-fly“, což taky výkon sežere.