Ken’s Labyrinth Developer’s Toolkit

Ken's Labyrinth je znalcům známá záležitost, jde o úspěšný pokus vytvořit vlastní hru lomeno engine na technické úrovni Wolfensteina 3D, plus mínus. Pokus, který vzešel z klávesnice talentovaného a tehdy sedmnáctiletého Kena Silvermana. Ten si při tvorbě Kenova Labyrintu vyladil své kodérské schopnosti a posléze se vrhnul na legendární BUILD (Duke Nukem 3D, Blood, Shadow Warrior).

O téměř 30 let později vytvořil jiný talentovaný programátor Ken's Labyrinth Developer's Toolkit (KKIT/SDL), tedy sadu nástrojů pro tvorbu vlastních levelů v enginu Ken's Labyrinth. Editor KKIT/SDL vám umožní nejen tvorbu levelů, ale též import vlastní grafiky, mezi vámi a tvorbou ultimátní "jako Wolf" FPS akce tak stojí jen a jen vaše schopnosti :)

Mimochodem, ten samý člověk má na triku i Sky High, nedávno vydaný editor tratí pro Skyroads.

Autor: Sledge

DOS, 486, retro! Sběratel starých počítačů, her a konzolí. Profesně webový desetibojař a dělník informačního věku.

Přidej komentář (přihlášení / registrace)

(Komentáře s více jak 2 odkazy musí počkat na schválení.)

Podpořit na STARTOVAČI

12 patronů přispívá částkou 1 202 Kč měsíčně

Podpořit finančním příspěvkem » Podpořit nákupem na e-shopu »
Retro podložka pod myš BBSRetro podložka pod myš BBS 230 Kč
Shadow bazar, retro herní džungle