Krev, pot a pixely – ze zákulisí tvorby digitálních her

Herních publikací nevychází v češtině mnoho, když už se tak stane, byla by škoda ten velký svátek minout! :)

Kniha Krev, pot a pixely s podtitulem Neuvěřitelné turbulentní příběhy ze zákulisí tvorby digitálních her (*) popisuje méně příjemné stránky vývoje počítačových her. Nedostatek času, nesplnitelné cíle, technické problémy, bordel. Všechen ten chaos, zoufalství a heroické nasazení v sebezničujícím "crunch" módu (**), který znají všichni, kteří kdy stáli pár kroků od termínu odevzdání s projektem, který nebyl hotov ani zdaleka.

Autor vyzpovídal vývojáře z velkých studií i nezávislých týmů, dle vysokého hodnocení na Amazonu (4.7/5) se mu šťavnatých historek podařilo sesbírat požehnaně.

(** Takové ty stavy, jak si za hlasitého zvolání "já jsem takovej kretén" lijete do hrdla osmý šálek kávy a skrze slzy únavy datlíte kód kvality natolik mizerné, že ve snaze zachovat si aspoň zdání důstojnosti k němu připojujete komentáře typu "quick&dirty", "brain switched off" a "sorry".)

(* v originále Blood, Sweat, and Pixels: The Triumphant, Turbulent Stories Behind How Video Games Are Made, autor Jason Schreier)

Krev, pot a pixely – ze zákulisí tvorby digitálních her

Autor: Sledge

Mistr nicnedělání, renesanční neumětel. Sběratel starých počítačů, her a konzolí. Profesně webový desetibojař a dělník informačního věku.

Komentáře k:
"Krev, pot a pixely – ze zákulisí tvorby digitálních her"

Přidej komentář (přihlášení / registrace)

(Komentáře s více jak 2 odkazy musí počkat na schválení.)