Že vám název Nocturnal Nightmares nic neříká? Není divu, nejde o komerčně vydanou hru, ale spíše o jakýsi herní tvar, který před 30 lety stvořil vývojář vystupující jako eviltrout. Hráčovým úkolem je v nekonečně skrolující chodbě v pseudo 3D pohledu likvidovat emzáky, aby jim následně definitivně unikl v minihře v kličkování mezi asteroidy.
Autor se ke svému kódu, který byl napsán v QuickBasicu, po letech dostal, rozhodl se v něm pohrabat, některé části převést do C a Assembleru, a ty následně zveřejnit na GitHubu. Také se pustil do moderního remasteru vytvořeném v enginu Godot 3.5, přičemž zdrojáky tohoto remasteru jsou k dispozici též. Slušná porce digitální archeologie.
Pokud si původní verzi Nocturnal Nightmares chcete zahrát, najdete jí na archive.org.
Nejnovější komentáře