Adventuru King’s Quest VI: Heir Today, Gone Tomorrow vydala společnost Sierra roku 1992, a technické zpracování samozřejmě první půlce devadesátých let beze zbytku odpovídalo - VGA grafika v rozlišení 320x200 bodů a 256 barvách, point'n'click rozhraní, jinými slovy vrchol, který je zbytečné překonávat, v tomto bodě bylo dokonalosti dosaženo.
Pokud ovšem z nějakého důvodu preferujete starší AGI kusy s šestnáctibarevnou EGA grafikou, textovým parserem a přímým ovládáním postavy, možná vím přijde k chuti fandovský projekt King’s Quest VI AGI Demake. Ten hru předělává na technickou úroveň prvních čtyř dílů série. Projekt, který má na svědomí Brandon Kouri, byl v přípravě 18 let, nejde tedy o rychlokvašku, kterou by vygenerovala AI, nebo něco podobně zvráceného. Jde o poctivou práci, hra dokonce běží na původním AGI enginu tak, jak jej implementovalo AGI Studio. Vzhledem k tomu nepřekvapí, že jde o aplikaci pro DOS, připravte si tedy své vyladěné "DOS boxy", ať již emulované, nebo reálné.
King’s Quest VI AGI Demake si můžete stáhnout zdarma z kq6agi.com.
Nejnovější komentáře