Čím zabít léto? Opřete se do LEVEL Adventure Challenge

Podpořit high-voltage.cz na STARTOVAČI

26 patronů = 2952 Kč měsíčně

Je to malé pade pro čtenáře, ale velká vzpruha pro HV! ;)

V herním časopise LEVEL vycházel několik měsíců seriál o tvorbě adventur, ve kterém Jaroslav Kolář, tvůrce Tajemství Oslího Ostrova, objasňoval pravidla a taje enginu AGS. Celá akce je zakončena výzvou LEVEL Adventure Challenge, v rámci které jsme ponouknuti k tvorbě adventury vlastní.

Pravidla jsou poměrně volná, na použitém nástroji, vizuálním stylu či konkrétním tematickém zasazení nesejde, s tím upřesněním, že obecným tématem je "Radost". Můžete si dokonce pomoct i AI nástroji.

Co je dané pevně je rozsah - adventura má mít přesně 3 obrazovky, 4 postavy a 5 předmětů. (Moudré omezení, v tomto rozsahu se dá vývoj ukočírovat i v jedné osobě.) A ještě jeden háček to má - do hry musí být nějakým způsobem zapracován samotný časopis LEVEL.

Adventury můžete do redakce LEVELu zasílat do 1. září. Vítěze určí odborná porota, odměnou je večere s Jaroslavem Kolářem a dalšími osobnostmi adventurní scény, a XZONE dokonce do soutěže věnoval několik kousků parádní publikace Umění klasických adventur.

Hezké! Snad se hoši a dívky z LEVELu nebudou zlobit, když to přesdílím komplet, viz níže :)

Čím zabít léto? Opřete se do LEVEL Adventure Challenge

Tedy vzhůru do tvorby a ne, že ten LEVEL, co musí být do hry kreativně všit, odložíte kamsi na virtuální hajzlík na třetí obrazovce! A víte co, já to radši udělám za vás, čímž nápad "vyblokuju", jelikož při jeho opakovaném použití riskujete obvinění z plagiátorství!

Čím zabít léto? Opřete se do LEVEL Adventure Challenge

Tuto neumělou montáž nestvořila pokroucená mysl jedenačtyřicetiletého Sledge, který LEVELu pochopitelně fandí, ale nevyzrálá mysl Sledge patnáctiletého, který byl v pevně ukotven v táboře SCORE a LEVEL by skutečně tak maximálně pohodil někam k míse...

Autor: Sledge

DOS, 486, retro! Sběratel starých počítačů, her a konzolí. Profesně webový desetibojař a dělník informačního věku.

Komentáře k:
"Čím zabít léto? Opřete se do LEVEL Adventure Challenge"

  • Pollux napsal:

    Já jsem vytvořil v AGS adventuru, kterou jsem samozřejmě nikde nezveřejňoval… jen ji poslal pár známým a kamarádům… byly tam naše inner jokes a tak :D

    Byl to docela voprus… Ten programovací kód, co AGS používá je hodně izolovaný a mimo nějakou dokumentaci toho programu se k tomu nedá nic dohledat a existuje minimum zdrojů. Na každou blbost se musíš ptát na fóru AGS a připadáš si jako trotl :D

Přidej komentář (přihlášení / registrace)

(Komentáře s více jak 2 odkazy musí počkat na schválení.)

Podpořit finančním příspěvkem » The Ultimate Retro Gaming PC in a Compact Package Shadow bazar, retro herní džungle