Jak by vypadal Unreal pro SEGA Saturn?

Stát se PATRONEM
high-voltage.cz

18 patronů přispívá částkou 2014 Kč měsíčně

Je to malé pade pro čtenáře, ale velká vzpruha pro HV! ;)

Kdo hrál na konzoli SEGA Saturn Dooma, musí se při představě jakékoli technicky pokročilejší FPS akce na témže stroji pokřižovat. Ale chyba lávky! SEGA Saturn byl pohledných 3D FPS her schopný, když se to vzalo za správný konec, viz Quake.

Jak by vypadal Unreal pro SEGA Saturn?

No a když se to vezme za konec ještě správnější, který je pevně uchopen talentovaným homebrew kodérem, můžeme si zafantazírovat, jak by vypadal UNREAL, kdyby na Saturnu vyšel. Což nevyšel. Ale třeba vyjde, protože technologické demo IRRÉEL je plně hratelné, a možná se někdy v kompletní hru promění :) Aktuální verze 0.016 obsahuje dvě plné mapy a jednu bonusovou mapu testovací. Počet frejmů za vteřinu by měl oscilovat mezi 10 až 30, což je pro nás, co jsme pokoušeli Half-Life na P133 bez akcelerace, naprosto a sametově plynulé ;)

IRRÉEL běží na stejném engine, který pohání homebrew akci Hellslave. Obě hry má na triku kodér vystupující jako XL2. Poklona!

Autor: Sledge

DOS, 486, retro! Sběratel starých počítačů, her a konzolí. Profesně webový desetibojař a dělník informačního věku.

Komentáře k:
"Jak by vypadal Unreal pro SEGA Saturn?"

Přidej komentář (přihlášení / registrace)

(Komentáře s více jak 2 odkazy musí počkat na schválení.)

Podpořit finančním příspěvkem »
Shadow bazar, retro herní džungle