Mysleli jsme, že nás umělá inteligence vyhubí, a ona nám místo toho zremasteruje staré hry! :)

Téma už jsem naťukl nedávno, viz Doom Neural Upscale, umělou inteligencí vylepšený Doom, a nyní je tu další příklad vylepšení obrázků ze starých her pomocí pokročilých algoritmů a samoučící se AI. Obrázky byly vylepšeny pomocí metody ESRGAN (Enhanced Super Resolution Generative Adverserial Network). Výsledek je... fascinující.

Protože metoda pracuje jen a pouze s původním obrázkem, je výsledek velmi věrný originálu, a zároveň mnohem detailnější. Viz ukázky ze hry Monkey Island 2 níže, remasterovaný obrázek se pocitově velmi blíží originálním kresleným podkladům.

Další příklady naleznete ve Twitter vláknu uživatele @BrandonBlume, pokusy se strojovým remasterováním textur v novějších hrách si můžete prohlédnout na YouTube, stačí vyhledat "ESRGAN".

Mysleli jsme, že nás umělá inteligence vyhubí, a ona nám místo toho zremasteruje staré hry! :)

Autor: Sledge

DOS, 486, retro! Sběratel starých počítačů, her a konzolí. Profesně webový desetibojař a dělník informačního věku.

Přidej komentář (přihlášení / registrace)

(Komentáře s více jak 2 odkazy musí počkat na schválení.)