A je to tu! Po konzolích Analogue Nt Mini (NES) a Analogue Super Nt (SNES) je tu další moderní klon klasického herního hardware - herní konzole Analogue Mega Sg. Jak název napovídá, půjde o zařízení plně kompatibilní s konzolí Sega Mega Drive / Genesis.
A opět nejde o emulaci na nějakém laciném ARMovém boardu, ale o poctivou implementaci originálního hardware prostřednictvím FPGA (Altera Cyclone V). Těšit se tedy můžeme na 100% kompatibilitu, dokonalou přesnost a nulový input lag (resp. nulový aspoň do chvíle, než signál doputuje do LCD televize). Samozřejmostí je 1080p HDMI výstup, příjemná je schopnost pojmout PAL i NTSC cartridge a kompatibilita s Master Systemem. Bonusem jsou bezdrátové gamepady (zapojit ovšem půjdou i původní) a propojitelnost se Sega CD / Mega CD. Přislíbená je též vysoká kvalita zvuku na úrovni původního modelu (úsporněji navržené modely - od Mega Drive II včetně - mají zvuk vesměs horší).
Takhle nějak by ty retrokonzole měly vypadat. A ne jako ty omezené hračičky, co nám servíruje Nintendo a spol. Jen ta cena je trochu horší - Analogue Mega Sg vyjde na 189 dolarů.
Tak jak jen to... aha: "Milý Ježíšku!"
Ktovie ako je to s 32X addonom :) nikde na stranke nepisu
32X je oříšek a Mega Sg ho zatím podporovat nebude, prý možná v budoucnu formou kompletní reimplementace ve FPGA, viz https://www.polygon.com/2018/10/16/17979024/sega-genesis-mega-drive-mega-sg-release-date-analogue-super-nt. Pokud to dobře chápu, tak ani připojit skutečný 32X ke Mega Sg nepůjde – kvůli videosignálu, který není jak poslat skrz konzoli samotnou, protože leze přímo z 32X…