Dungeon Eye, remake Eye of Beholder 2

Podpořit high-voltage.cz na STARTOVAČI

17 patronů přispívá částkou 1822 Kč měsíčně

Je to malé pade pro čtenáře, ale velká vzpruha pro HV! ;)

Vášnivě milujete zatuchlé kobky plné hnilobného puchu a zahnívajících kostlivců? Chodíte zásadně v pravých úhlech? Neopouštíte jeskyni byt bez čtverečkovaného papíru a nabroušené tužky? Na WC si přednostně svítíte runovými kouzly?

Pokud zuřivě kýváte hlavou, tak mám pro vás dobré zprávy. Bezejmenný tým nadšenců, zabalen v pavučinách, dlíc v pokojích osvětlených toliko obřími svícemi, pracuje na předělávce klasického a oblíbeného dungeonu Eye of Beholder II. Opět je to jeden z těch nadšených projektů, které bohužel jen zřídka skončí plnou a bez problémů hratelnou verzí, ale třeba tentokrát budeme mít štěstí.

Dungeon Eye, remake Eye of Beholder 2

Dungeon Eye, jak se remake jmenuje, je vyvíjen pomocí 2D frameworku ArcEngine, který je k předělávání klasických her přímo určen. Dungeon Eye je zatím jedinou demonstrací schopností enginu, dle verzí se ArcEngine (v0.1 ) a Dungeon Eye (v0.4) ovlivňují navzájem a brousí k dokonalosti.

Dungeon Eye, remake Eye of Beholder 2

Hra je v aktuální verzi spustitelná, ale jak moc si lze zahrát a jak daleko se lze dojít jsem bohužel nezjistil. Trochu zamrzí, že je Dungeon Eye k dispozici pouze pro Windows, u open source projektů tohoto typu jsem si tak nějak zvyknul, že jsou portovány na více platforem. Ale vývojáře chápu, lépe soustředit se na jeden cíl, než drobit síly.

Autor: Sledge

DOS, 486, retro! Sběratel starých počítačů, her a konzolí. Profesně webový desetibojař a dělník informačního věku.

Komentáře k:
"Dungeon Eye, remake Eye of Beholder 2"

  • Robotron3 napsal:

    Smysl tehle remaku mi unikaja. Jaky je rozdil zahrat si tohle oproti originalu v Dosboxu? Legalita/nelegalita je stejna, original urcite pobezi lip. Mi prijde jako zbytecna prace.

  • Robotron3 napsal:

    A jak pises ze zamrzi orientace jen na Windows. Tak to je treba vubec nechapu. Nevim v cem je to delano, ale kdyz uz programuju, tak si vyberu univerzalni jazyk (C++), multiplatformni knihovny jako SDL a jen zkompiluju kod na vsechny operacni systemy, ktery budu chtit. Divnej projekt :)

    • Sledge (admin) napsal:

      Ano, divnej projekt .) Já ho chápu v kontextu toho ArcEnginu jako technologický demo. Prostě je třeba odladit engine, tak vzali hotovou hru a zkoušejí jí předělat. Někde v popisu uvádějí, že v zásadě všechno, co používají, je multiplatformní, ale chce to trochu času to pro další platformy zkompilovat / poupravit. A do toho se jim teď nechce :)

      • Robotron3 napsal:

        Jo voni to delaj v C#, fuj. Stejne to nechapu. Ja kdybych se do neceho takovyho poustel, rovnou udelam novou hru.

  • Neny napsal:

    Víc takových nadšenců ! ! ! ! ! ! a bude remake her plno :-))

Přidej komentář (přihlášení / registrace)

(Komentáře s více jak 2 odkazy musí počkat na schválení.)

Podpořit finančním příspěvkem »
Shadow bazar, retro herní džungle