ANKETA >> Soutěž >> #hvdosdev 2020

Stát se PATRONEM
high-voltage.cz

16 patronů přispívá částkou 1758 Kč měsíčně

Je to malé pade pro čtenáře, ale velká vzpruha pro HV! ;)

Omlouvám se za nepatrné zpoždění, celá rodina ulehla s rýmičkou, nebylo sil ni času anketu vyhlásit. Na koronáč to naštěstí nevypadá, léčebná kůra sestávající ze tří piv, tří panáků whisky a celodenního sledování seriálu The Office zdá se zahnala ty nejhorší příznaky :)

Ale k soutěži - do letošního ročníku, jehož tématem byl DEMAKE, dorazily celkem tři soutěžní příspěvky. Přiznám se, že jsem tímto nižším počtem trochu zklamán, zdá se, že jsem soutěž sešněroval příliš těsnými pravidly. Inu, další ročník pojmu volněji. Ale netřeba propadat splínu, nové staré hry, které dorazily, dosahují naštěstí vysokých kvalit.

Balíček s hrami - soutěž – #hvdosdev 2020 (.zip)

Tedy stahujte, hrajte a hlasujte! Vzhledem k nízkému počtu her můžete tentokrát zvolit přesně jednu možnost. Anketa poběží do 1. listopadu. Anketa je otevřená i pro neregistrované uživatele, ale pokusy o fixlování odhalím, eliminuji a dotyčného podvodníka stihne trest v podobě špatného svědomí. Já bych to neriskoval!

Hlasujte pro nejlepší hru v soutěži #hvdosdev 2020
  • MREGA 63%, 17 hlasů
    17 hlasů 63%
    17 hlasů - 63% of all votes
  • DARKER DUNGEON 30%, 8 hlasů
    8 hlasů 30%
    8 hlasů - 30% of all votes
  • SOKO BAN DEDUX 7%, 2 hlasy
    2 hlasy 7%
    2 hlasy - 7% of all votes
Celkových hlasů: 27
04/10/2020 - 01/11/2020
Hlasování uzavřeno

Po skončení ankety kontaktuji výherce a domluvím se s ním na předání slíbené ceny. Poražení si coby cenu útěchy budou moci vybrat z aktuálně dostupných Steam / GOG kódů (během měsíce určitě nějaké přibudou).


ANKETA >> Soutěž >> #hvdosdev 2020

DARKER DUNGEON - Darkest Dungeon demake

ANKETA >> Soutěž >> #hvdosdev 2020

SOKO BAN DEDUX - Sokoban demake

ANKETA >> Soutěž >> #hvdosdev 2020

MREGA - MultiRacer demake

Autor: Sledge

DOS, 486, retro! Sběratel starých počítačů, her a konzolí. Profesně webový desetibojař a dělník informačního věku.

Komentáře k:
"ANKETA >> Soutěž >> #hvdosdev 2020"

  • mop napsal:

    Jeskyně dohráno a dobrý.

  • verticalbytes napsal:

    Perfektne !!! Vsetky tri kusky. Nabuduce sa musim uz hecnut a tiez sa zucastnit.

  • Pedro napsal:

    Uff, neviem si vybrat. Vsetky dobre „komu tím prospejete?“
    https://www.youtube.com/watch?v=zWO36L4W2Eg

    Srdce hovori DARKER DUNGEON hlava hovori MREGA :)

  • MilasPce napsal:

    Jste dobrý, že jste našli čas se tomu věnovat. Letos jsme to nezvládl zúčastnit se, tak snad příští rok. Docela by se mi líbilo, kdyby autoři ke svému dílu napsali jeden odstavec jak se tím poprali a pár slov o tom co v projektu použili.

    • frca napsal:

      Ahoj, já jsem něco napsal sem:
      http://www.ceske-hry.cz/forum/viewtopic.php?t=5435&start=0
      Ale pokud tě zajímá něco konkrétního, co jsem tam třeba nezmínil, tak se klidně ptej ;)

    • mop napsal:

      Já jsem to psal jako vždy v Turbo Packalu 7. Původně jsem chtěl „maximálně minimalistického“ Sokobana, tj. základní textový režim DOSu bez barev, jen písmenka, žádná pseudografika. Záhy jsem ale vyměkl, přidal barvy a předělal to z módu 80×25 do 40×25 s velkými políčky 2×2 znaky. Zatím bez jakékoliv interakce, jen vykreslení 1. levelu původního Sokobana. Teprve když to nějak vypadalo, udělal jsem pohyb panáčka a posouvání beden. Přidal jsem 6. level původního Sokobana a úvodní menu. V podstatě bylo hotovo, zabralo mi to asi čtyři večerní cca dvouhodinové sprinty, což je ostatně vidět – oproti konkurenci je to jen taková malá srandička. V čase zbývajícím do uzávěrky už jsem jen designoval vlastní level.

    • Loob napsal:

      Také přispěju svou troškou do mlýna. Pro naprogramování Dungeonu jsem použil čisté DJGPP Céčko s knihovnou Allegro 4 bez dalších doplňků. Celý game engine (mohu-li to tak vůbec nazvat :-D ) jsem si naprogramoval sám. Z počátku byly ambice mnohem větší, ale jak se čas krátil, tak na některé věci bohužel nedošlo. Popravdě jsem toho asi namastil nejvíc 29. a 30. září :-D
      Začal jsem sice krátce po vyhlášení soutěže, ale období školních prázdnin mi časově nepřálo a září se ohlásilo vysokým pracovním nasazením s deadlinem kolidujícím s uzávěrkou soutěže. Naštěstí jsem pracovní projekt, jako zdatný úderník, dokončil o dva dny dříve a získal tak čas na soutěž. Chybělo málo a zazdil jsem to…

Přidej komentář (přihlášení / registrace)

(Komentáře s více jak 2 odkazy musí počkat na schválení.)

Podpořit finančním příspěvkem »
Shadow bazar, retro herní džungle