RedneckGDX: vidláci z Redneck Rampage v novém enginu

Podpořit high-voltage.cz na STARTOVAČI

12 patronů přispívá částkou 1216 Kč měsíčně

Je to malé pade pro čtenáře, ale velká vzpruha pro HV! ;)

Výsledky tvrdé práce Alexandera "M210" Makarova jste již mohli okusit díky projektu BloodGDX, který do moderního a pod Javou běžícího kabátku oblékl nejlepší z BUILDových her, démonický Blood.

RedneckGDX nás přesune do pravého amerického vidlákova, kde zuby celé vesnice spočítáte na prstech jedné, nehodou při sekání dříví zohavené ruky, a kde bratranci se sestřenicemi po dlouhé generace plodí lidstvu čím dál tím vzdálenější syny (a dcery) venkova. Redneck Rampage se vrací a s ním i teskný a na banjo vybrnkaný příběh o výstavním praseti uneseném mimozemšťany.

Port ještě není zcela hotový, nicméně je plně hratelý, jediné, co budete potřebovat, jsou soubory z původní hry. A pokud vás snad střelba do buranů vyvádí z klidu, zkuste krvavé fantasy ve WitchavenGDX , popř. Shatnerův opus magnum Tekwar prostřednictvím TekwarGDX.

Btw. nějak jsem si vzpomněl na epizodu Home seriálu X-Files.

RedneckGDX: vidláci z Redneck Rampage v novém enginu

Autor: Sledge

DOS, 486, retro! Sběratel starých počítačů, her a konzolí. Profesně webový desetibojař a dělník informačního věku.

Komentáře k:
"RedneckGDX: vidláci z Redneck Rampage v novém enginu"

  • bludr napsal:

    No, včera jsem to chvíli zkoušel a ne ke všemu je potřeba se vracet. RR je shit. Ale současně jsem z dlouhé chvíle zkusil Blood a to je maso. Na nejnižší obtížnost jsem musel vážit každý výstřel, jak je tam málo munice. Docela dobré.

    • Sledge napsal:

      Podle mě za moc nestojí ani Shadow Warrior, když už jsme u buildovek. Duke se hraje pořád dobře, ale Blood je ještě o kus vejš, minimálně příběhem a atmosférou. Duke je sice „řachanda“, ovšem přiznejme si, že poněkud dementní :)

      • bludr napsal:

        SW musím zkusit, vzpomínky na něj mám dobré (zejména na multiplayer), jen prostě vyšel pozdě. Teda pokud si vzpomínám, vyšly ve stejnou dobu s Bloodem, ale pozdě to bylo – Quake už tu byl rok.

        • Sledge napsal:

          Quake? Vždyť „Nic nového, nic převratného, nic úžasného“ děly dobové magazíny! A vyloženě kladně hodnotily až díl druhý. Quake rulez, pokud si dobře vzpomínám ;)

          Když jsme u toho – u Quaka mě víc bavil díl první, asi mi vyhovují hry poněkud démoničtějšího rázu, tedy Doom, Blood a Quake 1 :)

          Ad SW – podle mě má přestřelenou obtížnost. A úrovně jsou nepřehledný chaos. Teda aspoň co si pamatuju, hrál jsem myslím jen shareware epizodu.

          • bludr napsal:

            No, minimálně atomovka v SW je podle mě pořád top zbraň. Píšu to jen tobě, doufám, že to nebude nikde vidět (hehe), ale ta byla lepší než BFG. Neskutečná prdel v multiplayeru. Takže možná proto ty pěkný vzpomínky ;).

          • Pentium napsal:

            Mě vždycky taky víc líbil první Quake, i když to byla nouzová úniková cesta z über průseru, který se jmenoval „přemrštěné ambice“, takže taková narychlo slátanina. Dvojka je podle mě jedna z nejnudnějších FPS ever, totálně bez nápadu. V blízké době následoval Unreal, což je podlě mě naopak jedna z nejlepších FPS ever (famózní soundtrack dodneška poslouchám). Škoda, že už si něj dneska nikdo prakticky nevzpomene, a kult se místo toho stal z Tournamentu.

            Vždycky jsem žral Lo Wanga, jeho katanu a naprosto idiotsky zábavný asijskopřízvučný hlášky. Je to sice čínský jméno, bojuje kung-fu stylem, jeho mistr se jmenuje Leep, ale je to japonský nindža ¯\_(ツ)_/¯. Absolutně doporučuju datadisk Wanton Destruction, kde byl původní model (tedy sprajty) základního nepřítele nindži nahrazen takovýma retardovanýma číňánkama, co furt strašně směšně tlachají tou jejich hatmatilkou a padá z nich nosový „Fuck you!“, když je mlátíte pěstí (nebo čímkoli) lol.

    • Pentium napsal:

      RR je zkrátka nejhorší buildovka. Netřeba řešit víc.

      • Sledge napsal:

        No pozor, ještě je tu Witchaven, Tekwar a NAM :)

        • bludr napsal:

          Witchaven byla vcelku dobrá hra, resp. nudná, ale měla dobrý nápady. Tekwar byl přinejhorším průměr. Dnes oboje nehratelné, ale buďme objektivní. Takže spíš NAM. (Extreme Paintbrawl jsem nehrál.)

Přidej komentář (přihlášení / registrace)

(Komentáře s více jak 2 odkazy musí počkat na schválení.)

Podpořit finančním příspěvkem »
Podpořit nákupem na e-shopu »
Placka / odznak C64kPlacka / odznak C64k 18 Kč
Shadow bazar, retro herní džungle